Παρασκευή, Οκτωβρίου 02, 2020

Το 70% της Ελλάδος

 





Το τραγικό συμπέρασμα της παρακάτω δημοσκόπησης ότι το 70% της Ελλάδος(αναλογικα και με βαση την φιλοσοφια των δημοκσοπήσεων) είναι.... ακατήχητοι.

Το δεύτερο τραγικό συμπέρασμα Και μεγαλύτερο πρόβλημα στην χώρα μας, είναι ο εγωισμός, το ΕΓΩ, αυτό το ΕΓΩ είναι ο μεγαλύτερος εχθρός πρώτα από την Τουρκιά.

Εγώ ξέρω τι κάνεις στο δωμάτιο σου, εγώ ξέρω γιατί σε χώρισε ο Αντρέας, εγώ ξέρω γιατί σε απέλυσαν από την δουλειά του,  εγώ ξέρω με ποιους κοιμάσαι τα βράδια, ΕΓΩ ΞΕΡΩ και έλα για καφέ να στα πω τι κάνει ο Θανασης, τι κάνει η Γιώτα....τι κάνει ο τάδε ή η τάδε.

Επειδή βίωσα στο πετσί μου τα άθλια σχόλια, την κακοπροαίρετη κριτική και τα ψέματα που έλεγαν πίσω από την πλάτη μου, γνωστοί & άγνωστοι, και που πολλοί έχουν βιώσει πισώπλατες μαχαιριές, είτε από ζήλια είτε από κακία, κατατάσσω τον κίνδυνο του "ΕΓΩ",  μεγαλύτερο από τον Ερντογάν.

Το 70% λοιπόν των ερωτηθέντων ξέρουν και γνωρίζουν ότι από την Θεία Κοινωνία μπορεί να κολλήσεις μολυσματικές ασθένειες.

Μέσα σε τέτοιον πνευματικό πόλεμο φίλε εισερχομαστε(ένα σοβαρό ποσοστό των Ελλήνων) Ακατήχητοι. 

Όχι απροετοίμαστοι απλα…..ακατήχητοι!!!

Αυτό το ταξιτζιδικο «ξέρω», το «γνωρίζω»,  ενώ δεν εχω ψαχουλέψει ο ίδιος μια υπόθεση, ενα χώρο, ενα γεγονος,  αυτό  έχει κατασκευάσει μία άρρωστα αφυπνισμένη  πλειοψηφία στην Ελλάδα. Όλοι αυτοί, αύριο, αν δεν τους συγκλονίσει ένα δραματικό γεγονός, θα στραφούν με μίσος και οργή απέναντι στο 8% ή στο 20%.

Τι άλλο αναφέρει η δημοσκόπηση;

Ότι το 70 % αντιστοιχεί σε ενα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας που ειναι κατατρομαγμένο και φοβισμένο και αυτό κάποιοι το ξέρουν και θα φροντίσουν σε κάθε χρονική ευκαιρία να το αξιοποιήσουν. Αυτό το 70%,   μία πλαστελίνη η αντιληψη τους που της δινουν σχήμα άλλοι άλλοι και ότι ώρα θέλουν.

Εάν δεν ξέρεις κάτι,  πες δεν ξέρω δεν απαντώ, είναι παντελονατο τίμιο και ειλικρινές. Η μηπως θα βάλουμε λογική στην πιστη;;;;

Λογική και παρατήρηση μπαίνει στην επιστήμη και σωστά μπαίνει και που είναι κάτω από την πιστη και τον Θεο, για αυτό και έχει όρια και την άδειασε/εξέθεσε κάτι αόρατο στο ανθρώπινο μάτι.

Καποτε είπαμε ότι μία από τις καλά μελετημένες επιπτώσεις του covid-19 ήταν να χτυπηθεί το ορθόδοξο Πάσχα, το Πασχα του 2020, 19 χρόνια μετα την πτώση των δίδυμων πύργων, ένα Πάσχα που φέτος έπεσε στις 19 Απρίλιου.

Το Πάσχα είναι η θυσία του Θεού και η Ανάσταση του, αυτό συμβολικά βγαίνει από την Ωραία Πύλη κάθε Κυριακή, όχι μόνο το Πάσχα.

Το έχουμε κάθε Κυριακή στην Θεία κοινωνία.

Με τον covid19 Εξισορρόπησαν την ορθοδοξία με τα υπόλοιπα κατασκευασμένα δόγματα μπροστά στις κατασκευασμένες προκλήσεις της εποχής μας, και τώρα θα αποπειραθούν να καταργήσουν/απαγορεύουν την Θεία Κοινωνία. 

Και σήμερα είδαν ότι σε αυτό τους το εγχείρημα έχουν την αμέριστη συμπαράσταση της πλειοψηφίας της ελληνικής κοινωνίας..!

Ντροπή ρε Έλληνα, ντροπή...ντροπή και κατάντια!!!

Ολοι ρε εοχυμε τα σφαλματα μας και τα λαθη μας αλλα στα βασικα να συμφωνουσμε........ουτε αυτο.

Είπα μέσα μου κάποτε ότι όσα χάλια και να εχω σαν ανθρωπος, θα υπερασπιστώ αξίες και ήθη που παρέλαβα προφορικώς ή γραπτώς. Θα υπερασπιστώ την αλήθεια, με βολεύει δεν με βολεύει, άλλωστε υπουργείο αλήθειας είναι το όνομα του site.

Δεν μπορεί αυτή την κρίσιμη στιγμή να επικρατεί τέτοιο πνευματικό σκότος. Εντός και εκτός εκκλησίας.

Ειμαι άνθρωπος με πολλά λάθη,  εγωισμο και απο ολα,  αλλά κάποια πράγματα ξεπερνούν το μέσα μου-μας, και πάντα προσπαθώ-ουμε  να βλέπω-ουμε λίγο πιο πέρα, και ο κίνδυνος είναι μεγάλος....... ακόμη και συγγενείς θα στραφούν απέναντι μας. 

Εύχομαι να μην γίνει έτσι,  γιατί ο συντονισμός στον διχασμό θα είναι πρωτόγνωρος, από τα δημοτικά σχολεία μέχρι την κοινωνία…!

Εκτός και αν το περήφανο και φουσκωμένο ΕΓΩ γκρεμιστεί ξαφνικα από τα πολλά ρίχτερ.

Για τα ρίχτερ, ότι είχα να πω το είπα στον προσωπικο μου λογαριασμό, δύο μέρες πριν το χτύπημα στο Άγιο όρος.






 

 

Share:  

6 σχόλια:

  1. Είναι πολύ λυπηρή η διαπίστωση αυτή καί δεν βλέπω καί φώς πουθενά.
    Ο Θεός νά μάς λυπηθεί αφού εμείς δέν λυπούμεθα τόν εαυτό μας καί τά παιδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το 70% του πληθυσμου ειναι ακατηχητο,ποιος εχει την ευθυνη ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου απαντήσω.
      Πριν διαβάσω ένα βιβλιαράκι του Αγίου Παΐσιου το 2011 αν θυμάμαι καλά, δεν είχα καμία επαφή με την εκκλησία, πίστευα εξ αποστάσεως, με τον δικό μου τρόπο.
      Δεν πήγαινα Κυριακές εκκλησία, δεν είχα επαφή με εξομολόγηση κλπ. Όταν διάβασα αυτό το βιβλίο και μετα μέχρι και σήμερα, συνειδητοποίησα ότι την απόλυτη ευθύνη απομάκρυνσης μου από τον Θεό την είχα εγώ. ΜΟΝΟΝ ΕΓΩ. Αντιλαμβάνομαι που το πας, αλλά δεν θα πάω εκεί που με πας. Ο Θεός θα κρίνει τους ποιμένες αλλά και τα πρόβατα που κάποια μπορεί να ήταν «ήρεμοι» λύκοι. Δεν ξέρω αν σε καλύπτει η απάντηση μου, αλλά ο Έλληνας έχει όλη την αλήθεια μπροστά στα μάτια του, και μπορεί να την προσεγγίσει με πάσα ελευθερία, και αν δεν του κάνει ο ένας γιατρός πάει στον άλλον, την ώρα που στην Αίγυπτο και σε αλλά κράτη της Αφρικής η Μποκο Χαραμ σφάζει ολόκληρα χωριά με χριστιανούς. Ίσως η ερώτηση σου είναι ρητορική, οπότε άδικα απάντησα αλλά όταν το 70% παίρνει θέση σε κάτι που δεν γνωρίζει, συνυπολογίζοντας το ότι η πιστη μας η ορθόδοξη δεν μια ψεύτικη ανατολική θεωρία/φιλοσοφία αλλά προσωπική ψηλάφηση, πράξη και βίωμα, ε τότε φίλε μου ποιος λες να έχει την ευθύνη;
      Θα μου πεις εσύ πάλι και σωστά θα πεις, κοίτα τα χάλια σου και μην ασχολείσαι με το 70%. Κανονικά έτσι είναι αλλά ένα μέρος από αυτό το ποσοστό της δημοσκόπησης στράφηκε εναντίων της μητέρας μου και κάθε μητέρας και πατέρα και γονέα και συζύγου και ανθρώπου που εκκλησιάζονται και κοινωνούν.
      Ιερείς φυλακίστηκαν πριν λίγο καιρό, ένας ήταν στα Κύθηρα, και ο Μητροπολίτης Κυθήρων έμεινε μαζί του για συμπαράσταση όλο το βράδυ και αυτό γιατί τέλεσε θεία λειτουργία. Εγώ αυτούς κοιτάω και όχι αυτούς που πετούν τα ράσα όμως προσπαθώ να μην τους κρίνω. Προσπαθώ δεν σημαίνει τοι τα καταφέρνω πάντα.

      Διαγραφή
  3. Ακριβώς την ίδια άποψη έχω κι εγώ.
    Είναι μπροστά μας και έχουμε την ελεύθερη επιλογή... βλέπεις στην εικόνα της Παναγίας μας που κλαίει τόσες μέρες , πάνε με μάσκα να την προσκύνησουν! Βρε παιδιά είναι ζωντανή!!!!! Κλαίει!!!! Κι αγιάζει το μέρος όλο!!! Τι φοβάσαι τα μικρόβια;;; Όταν όμως πονάς κ οι γιατροί δεν ξέρουν τι να κάνουν τότε πας με δάκρυα κι εσύ.... εύχομαι στη παρούσα φάση να μην είναι αργά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιξιων*
    70+10 ών
    Κατά Ματθαίο 18:15-22
    «[Ο Κύριος μιλάει] Εάν δε αμαρτήση εις σε ο αδελφός σου, ύπαγε και έλεγξον αυτόν μεταξύ σου και αυτού μόνου. εάν σου ακούση, εκέρδησας τον αδελφόν σου. εάν όμως δεν ακούση, παράλαβε μετά σου έτι ένα ή δύο, διά να βεβαιωθή πας λόγος επί στόματος δύο μαρτύρων ή τριών. Και εάν παρακούση αυτών, ειπέ τούτο προς την εκκλησίαν. αλλ’ εάν και της εκκλησίας παρακούση, ας είναι εις σε ως ο εθνικός και ο τελώνης. Αληθώς σας λέγω, Όσα εάν δέσητε επί της γης, θέλουσιν είσθαι δεδεμένα εν τω ουρανώ, και όσα εάν λύσητε επί της γης, θέλουσιν είσθαι λελυμένα εν τω ουρανώ. Πάλιν σας λέγω ότι εάν δύο από σας συμφωνήσωσιν επί της γης περί παντός πράγματος, περί του οποίου ήθελον κάμει αίτησιν, θέλει γείνει εις αυτούς παρά του Πατρός μου του εν ουρανοίς. Διότι όπου είναι δύο ή τρείς συνηγμένοι εις το όνομά μου, εκεί είμαι εγώ εν τω μέσω αυτών. Τότε προσελθών προς αυτόν ο Πέτρος, είπε. Κύριε, ποσάκις αν αμαρτήση εις εμέ ο αδελφός μου και θέλω συγχωρήσει αυτόν; έως επτάκις; Λέγει προς αυτόν ο Ιησούς. Δεν σοι λέγω έως επτάκις, αλλ’ έως εβδομηκοντάκις επτά.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή